Days ;)

Just nu sitter jag och kollar på Days ;D

Va nyss till time med Stoffe.. farligt som sjutton att åka bak på hans moppe ;p innan det dryga han som fan idag igen..

Bilden är från i somras

Jobbade imorse, sen gick jag ner på stan och klippte mig.. 400 jävla spänn för ingenting!! Vill ha hon som klippte jämt förr.. hon va skit bra :) sen åkte jag hem..

Engelska lektionen igår gick bra oxå :) Gjorde ju "prov" förra veckan för att se om man kommer att klara att läsa Engelska B.. på ordkunskapen fick jag 63, man skulle ha 70 för att klara kursen bra och på nå man skulle göra meningar fick jag 76 och man skulle ha 70 för att klara kursen bra där med ;D

Nää, nu måste jag nog gå och försöka få lite ordning på mitt rum ;)

Idag har jag haft Pärla i ETT år!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: emma

grattis till ett år med pärla!

btw ja som sa de till dej ;)

2008-08-26 @ 14:20:42
Postat av: Anonym

jäklar vad tiden har gått fort då :p skoj!

2008-08-26 @ 18:31:16
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0