Snart lördag :D

Usch och fy och blä!! Borde igentligen inte vara hemma eftersom Stoffe är as förkyld :/

Har inget att skriva men Emma sa åt mig ;) Åkte bara förbi och gav pållarna mat imorse, då dom skulle skos! När jag kom hem hade Marie ringt massa och skulle säga att hovslagaren hade ringt och sagt att han skulle komma vid 11 i stället.. suck! men jag åkte inte dit igen, dom fick stå inne tills dess.

Nu sitter jag och försöker hitta lite kula lekar och grenar till femkamp tills på Lördag :D hittat några som verkar as kula ;D haha! Längtar såå!!

Ingen skola imon heller.. skönt eftersom den börjar halv 9 på fredagar och innan det ska jag hinna åka buss till travet och ta ut dom och sen åka buss tillbax igen :/ Vi fick kompledigt för vi ska intervjua någon som arbetar som ledare på annan tid. Vi i vår grupp ska på måndag intervjua 2 chefer i restaurangbranschen :p

Nää, nu ska jag nog ta och hitta på något annat.. vill att klockan ska bli 12.50 för då är det Days ;D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0