God morgon? ;)

Ja, då vaknade man precis då :) Sitter i vardagsrummet och lyssnar på Ashley Tisdale ;) Brevid står en öppnad mjölk som Stoffe inte ställt in efter sig..

Hur ska jag orka gå upp vid 7 imorgon? Börjar halv 9. Ååh jag älskar det här i låten He said, She said "One night with you, boy just one night with you" osv.. ;p Nu ska jag i alla fall äta frukost snart och kanske kolla på nån film eller serie? Men det är ju såå svårt att bestämma vilken när man har typ 300 och några serier ;p så då blir det så man skiter i att kolla i stället :p

Senare ska jag åka till pappas jobb och låna hans bil och åka ut till Pärla. Blir nog en körtur om hon är på rätt humör ;) Men vart vet jag inte. Skogen är tydligen full med vatten och Pärla är en fegis så det blir nog efter vägen.. kanske upp på furängsvägen och tillbaka :)

Just ja, imorgon blir det festa igen då! Med Sofie, Sanna, Andreas och några till ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ursch. De enda bra med he said she said är att Snyggingen, Josh Henderson, är med! ;D naaaajs.

Annars kan Ashley hålla sig till film bara.

2008-08-21 @ 13:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0