Igår vare party ;D

Så nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik och tar det lugnt. Är jobbigt som sjutton att vara sjuk :( Har legat och kollat på tv hela dagen typ :p

Dagen igår gick till så att jag åkte till Sofie och vi planerade lite. Sen kom Anders. Andreas kom hem och då skjutsade han oss till affären, sytemet och sen vidare till Sofies stuga i forsbacka :) Väl där kom Jenny och Chrille oxå och lite senare kom Fanny. Vi satte oss och åt vår midsommarmat och börja supa vid halv 4 ;) Snappsvisor hade vi oxå ;p Senare kom dom resterande och vi satte igång med femkampen jag och Sofie hade planerat ;D och vi var domare ;p Dom va 2 lag och fick även fjäska till sig poäng.. grymt skönt med massage och sånt ;D haha!

Aja orkar inte gå in på allt nå mer, låt oss bara säga att det blev en kväll med mycket taffsande och kyssande ;p haha! Kan ju misstolkas men vi som var med vet ju vad jag menar eller hur Sanna? ;D Skitkul hade vi i alla fall :D

Haha kommer ihåg när klockan var 8 trodde jag att den var 12!! :p Emelie, Jorma och Matti kom förbi en stund dom oxå.. när dom skulle åka, åkte jag med dom hem för jag mådde grymt dåligt :( Hade as ont i halsen och säkert feber och massa :( När jag kom hem höll jag på att frysa ihjäl.. lära sova med mjukisbyxor, tjocktröja och strumpor + täcket då och frös ändå :/ Va HELT täppt i näsan oxå, kunde knappt andas alls.. skiiiiiit jobbigt!!

Bilder kommer när jag laddat över dom från kameran :p

Kommentarer
Postat av: sanna

kul hade vi :) och håller med, när jag trodde klockan var 1 så var hon bara 9 haha! krya på dig :)

2008-08-31 @ 18:32:38
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0