Allt och inget igen typ :p

Idag har jag varit på stan så nu har jag handlat klart julklappar åt Sanna ;D Åsså hittade jag ett par skor/stövlar åt mig själv ;) och örhängen!

Igår lära man upp tidigt och ha kurs för dom som jobbar där nu.. och vad gjorde jag sen? hmm.. städade och just ja jag jobbade, var ju trav. Jag fick sitta där jag alltid får sitta och sega så kom Inge och fråga om det va någon som kände sig manad att flytta till VIPen för det va bara en som satt där, men orka kändes det som. Så sa han det är Kim Jäderkvist som sitter där. Haha ja självklart kunde jag flytta ;D vi hade skit kul!!

Nu sitter jag här och har tråkigt.. ska försöka få lite mer ordning på mitt rum så jag kan få in lite juliga saker ;) Emma och Sanna ska gå på bio imorgon, men jag vill inte se den dom ska se. Jag vill se saw men det är ingen som vill gå på den med mig.. Jag SAKNAR dej!!

Ska upp tidigt imorgon för att Emma ska släppa Nitro i en hage brevid dom andra.. så har jag Pärla fixad tidigt oxå :)

Did I hear you right? Cause I thought you said, Lets think it over.
You have been my life, and I never planned growing old without you.

Shadows bleeding through the light, where a love once shined so bright, came without a reason.

Don't let go on us tonight, love's not always black and white.

Haven't I always loved you?


Kommentarer
Postat av: emma

Vi hade iallafall tur med vädret är ju en klassiker! Den är lätt på toppen av bästa filmerna ever! Klart man måste se uppföljaren hahahaha! ;D

2008-12-05 @ 22:53:52
Postat av: sanna

dock tror jag uppföljaren kommer vara dålig. filmen alltså :p



nu blir jag nyfiken på vad du köpt till mig. en ledtråd kanske? ;)

2008-12-06 @ 00:17:10
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Sanna: Haha glöm!! ;D

2008-12-06 @ 11:02:10
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0