Allt och inget?

Vet inte vad jag ska skriva finns inge intressant :p

Förra veckan började handledaren på travet iaf.. så jag fick lära henne rutinerna där och så typ och den här veckan är "hennes personer" där och försöker lära sig så snart behöver inte jag va där mer!

Igår körde jag Paxen och sen följde Malin med mig till Pärla så köde vi henne :)

Imorgon ska Emmas ponny kastreras så då ska jag va där :p Usch kommer dööö.. om inte annat svimma :p Å ikväll äre kurs.. orkar inte! Sanna skrev nyss och fråga om jag skulle följa med henne hem och kolla på oc sen :/ aja får bli en annan dag :)


Kommentarer
Postat av: sanna

erkänn att det hade varit mysigt med oc och en kladdkaka ;)

2008-11-12 @ 18:02:14
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0