Party!

Nu har jag kommit hem från fest hos Sofie :D Va faktiskt kul.. va minst 30 pers i deras lilla 2a ;D Anders vart besviken att jag inte va "Blondie" mer ;p haha!  Å vissa saker va ju kulare än andra... Men i helhet va de kul. Nyår nästa!! ;D Jag ska ta med min syster och kusin till Robert och Lovisa då ;D fast det vet inte Emma och Sanna om än.. det kan bli en överaskning ;) haha!

Ååååååååh..äre så svårt??

Just ja kan passa på att skriva att Kim och jag va och hälsa på Iris igår :D tog en timme att hitta dit drygt och 20 min hem ;)

Så nu orkar jag inte mer.. mår illa som sjutton och är as trött :p Go natt!  fast jag ska nog kolla på förhäxad ;D


Kommentarer
Postat av: sanna

haha låter bra det ;D nyår! kan vi planera lite mer med lovisa om hur balklänningen ska se ut. haha ;D

2008-11-09 @ 13:15:23
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha håller med, de låter trevligt med nyår! ;D

2008-11-09 @ 15:33:57
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0