Fredag idag!

Nu va de några dagar sedan igen :p

I tisdags stannade jag på travet när Emma och Sanna hade kurs osså körde jag Pax och gick ut och joggade lite med Domino ;)

På onsdagmorgon red jag ut i skogen med Limpan.. gick ju som det gick :p efter typ 300 meter hade jag redan ramlat av 2 ggr ;p haha! har aldrig ramlat av han förr och jag har ridit honom miljoner gånger ;D sen åkte jag till Pärla och red henne ner till sandtaget och vände :) sen vare bara att åka hem och duscha och sen åka till skolan.. hade redovisning. Kurs på kvällen.. skit segt vare :/


<3

Pax är väl kanske sötast i världen? ;D

Finaste bilden jag fått på Limpan någonsin, han är inte direkt bildskön annars lr va man säger :p

Igår gjorde jag väl typ inget speciellt vad jag kan minnas förutom att Emma och Sanna åkte med mig till valbo på kvällen :)

Inte snyggaste inlägget men jag orkar inte fixa mer nu :p
 
Ska vara nykter i helgen.. va ett tag sen kan man säga :p Fast Ann och pappa ska till stugan i helgen så hade ju vart perfekt att festa, men men så kan det vara :/

Kommentarer
Postat av: emma

haha tjockis limp! :P fina bilder! :)

2008-10-17 @ 11:41:38
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0