Helgen mm ;)

Va ett tag sen jag skrev nå nu :p Just nu sitter jag hos mamma.. har jobbat och vart till Pärla idag. Vid 2 ska jag och besikta mammas bil :/

Igår när jag satt hemma och kollade på tv så hör jag nått från stoffes rum så jag går dit och kollar för jag trodde det va han som hoppa in genom förnstret.. han kan ju va lite konstig ibland så.. men då vare nån kille som stod och rotade alldeles innanför fönstret! Han såg inte mig så jag gick ut och skulle ringa pappa, men då hörde han mig så han hoppa ut genom förntret och kutade iväg!! Helt stört.. hur ofta har man inbrott lixom?!

I fredags hade sanna kalas :) det va kul.. fast kulast hade sofie och jag innan vi börja dricka typ ;D alla va ju inte så taggade.. inte sanna heller :p Haha, va lite kul när vi satt ute och jag råka skrika nå och de kom nån och gick i mörkret på vägen så jag ropa "hej!!" då vare ju Tony som kom och gick där :p de va kul.. ;) sen när dom flesta åkt så åkte vi med 12 bussen.. Emil åkte hem, sen Emma oxå.. Sarah, Sanna och Sara följde med mig hem.. dom tog sista bussen hem. En halvtimme senare satt jag ute på Stoffes moppe och rökte.. då hör jag röster och "är Elin hemma nu?" då kom Stoffe, Danne och Henke.. Jag satt vid datorn typ å så och sen kom Danne in och la sig i min säng och pratade lite.. och vem somnar efter typ 10 minuter då? Aa och alla som va på Alms fest vet ju att han inte går att väcka :p hahaha!

I lördags satt jag och kollade på massa förhäxadavsitt på morgonen/dagen ;) sen på kvällen skulle Sanna och Sarah komma och när jag va på väg till Pärla ringde Gina och sa att hon och Stina ville komma oxå :) Så Emma och jag hämtade upp dom när vi vart hos våra pållar.. Hade faktiskt skit trevligt när vi satt och hade kul ;D Emma och jag skulle ju till Emelie så vi kämpade med att fixa oss eftersom man lära klä ut sig.. så när vi va på stan och ringde till henne eftersom vi inte hittar, ja då hade hon stängt av mobilen :@ Kul att gå utklädd i onödan då.. inte för att det va nå farligt men jag såg sjuk ut iaf :p Vi gick till Jeanette, som hade fest istället.. fast jag gick till max efter bara ett litet tag :p där träffade jag Tony oxå ;) sen åkte jag hem och åt :p Och busschaffören va läskig när jag va själv på bussen :/

Kommer bilder på bd när jag har tid :p

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. Jo de va trevligt i helgen tycker jag! :)

Vi va ju inte direkt utklädda, snarare uppklädda så ;)



Läskigt det där med inbrottet + busschafören! :O

2008-10-14 @ 22:12:44
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0