Vet inte vad jag ska ha för rubrik :p

Onsdagen: Förutom att jobba och fixa Pärla, städade jag och tvättade ;) Sen åkte jag ner på stan och träffade Emil, pratade lite och så bara :) Sen åkte jag och hade kurs.. i den andra kursen red vi ;) Vendela och Malin är ju så tävlingsinriktade :p så en raksträcka på lilla banan red vi fort.. precis när jag och Limpan hade kommit ikapp och skulle springa förbi alla börja Pax att galoppera med Vendela, Pax bockar alltid när han börjar galoppa, så jag stanna fort som sjutton, men Hanna och Jamira red på brevid Pax och hjälpte henne att få stopp på han :p första gången Vendela galopperade ;)

Idag funderar jag på om jag ska färga håret.. men jag vet inte om jag ska färga samma som jag brukar eller om jag ska färga brunt!? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0