Hahaha!!

Måste skriva nu när minnet är någorlunda färskt ;D Emma, Sanna och jag va på väg till um. Så säger jag:
- Dan har vart så jäkla jobbig idag.. åsså fortsatte jag prata om nått.
Emma:
- Jaha jag trodde du skulle börja prata om Dan!
eller nått sånt lät så jävla kul ;D hahahha
Väl på um så lära Emma och Sanna påpeka att det bara va blondiner där inne förutom jag :p Ett tag senare kommer Emma:
-Ska du inte följa trenden Elin?
Emma och Sanna satt då med ena benet över det andra, men inte jag. Sanna och jag kollar runt.. och konstaterar att alla andra oxå sitter så ;p hahaha!

Sen gick vi och träffa på Stoffe och sen åkte jag och jobbade lite.. och nu sitter jag här hemma och vill att det ska bli mat ;D
 

Kommentarer
Postat av: sanna

haha det kula med blondinderna var ju kommentaren.

"jo det stämmer, blondiner är dummare"

xD

2008-09-11 @ 20:03:25
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

Den där Emma verkar vara en väldigt kul person! ;D

2008-09-11 @ 23:46:25
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0