Party!

Igår blev ju inte direkt som man hade tänkt sig då..

jobbade på morgonen som vanligt. Senare åkte jag till Pärla och flyttade sakerna för Larsa skulle göra nått.. tror min mobil ringde exakt hela tiden på eftermiddan/kvällen :p Sen vare bara att åka fort som sjutton in till travet och ha kurs.. Emma hjälpte till :) Efter den åkte jag hem och gjorde mig klar.. tog 9 bussen till stan.

Träffade Emma och Sanna och tog bussen vidare till sätra. Alm hade fest :) Behöver ju inte gå in mer på den.. blev ju inte direkt som jag någonsin trott att det skulle :/ Jag litade på dig fattar du det?? Sååå jävla dålig stil..

Aja va ganska kul emellanåt i alla fall :) Emma stack hem med halv 2 bussen. Vet inte när andra folk stack, men vid 3 kanske gick Sanna och Stoffe. Då vare bara jag, Alm, Danne och Emil kvar.. efter ett tag kom Sanna och Stoffe tillbax ändå. Vi tog 5 bussen hem..

Kanske skriver mer sen.. och laddar upp bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0