Igår & idag :)

Igår va det redovisning på pedagogiken då. Våran grupp skulle träffas en timme före lektionen. Innan alla hade kommit träffade jag Helena :D Sen kom alla och vi bestämmde hur vi skulle göra. Asrid skulle läsa hela sammanställningen ;) Väl våran tur så har Astrid inte kommit tillbax från rasten och Dan gick fram och satte sig och väntade.. så det blev Astrid och Dan som redovisade :p han är lite rolig han ;D aja, gick bra i alla fall. Sen när jag skulle gå till bilen träffade jag Jeanette. Haha, tog ett tag att placera vem det va ;p

Sen vare bara att åka till travet och göra klart och sen hade jag kurs fram till 8. Sen fick jag skjuts av Gina till Sätra centrum ;) Å det regnade som satan hela tiden så det var skit tråkigt att ha kurs. Har Vendela och co denna termin oxå ;) Jag fick en present av Vendela ;D Va bara hon och Malin som kom till Brons igår :p Bilden är från förra terminen på Vendela och Pax..


Idag har jag jobbat och ska snart åka till mammas jobb. Sen blire fixa Pärla och sen ner på stan och uträtta några saker :/ sen fyller Ann år idag så det blir tacos här ;D

Charmigast i världen kanske är du?<3
 

Kommentarer
Postat av: sanna

ja nog är jag rätt charmiga allt :)

2008-09-11 @ 14:44:09
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0