Stress..

Blir dåligt med uppdatering, men får ta mig tid att skriva lite fort nu :)

I fredags blev vi bjuden på smörgåstårta hos sarah och firade henne :) sen hade emma gratisinträde biljetter till goya, men jag kände inte alls för att gå dit så jag följde med Natalia hem en snabbis och sen till Slick.. usch och fy och blä vad jag blev full!! Aldrig mer ska jag bli så.. blir så förbannat dryg då! Förlåt Jonas, Read med fler :p
Mongobild ;p

I lördags bjöd Linda på mat och efterrätt sen spelade vi spel och hade en pratstund i kanske 2 timmar som handlade om mej ;p sen gick jag till krogen :p va väl så där kul.. vart för full även denna dag :/ satt på sista bussen hem, men va tvungen att hoppa av vid polhem för jag mådde så illa.. så mamma kom och hämtade mig :) vi köpte max och åkte hem och sov :)

sen har jag gått lite på stan och skit resten av veckan :p

Idag har jag vart och handlat inför imorgon då jag ska bjuda några kompisar på mat eftersom jag fyller år :) fy sjutton va dyrt det blev asså :/ och nu ska jag snart till Pärla åsså börjar jag jobba 4 och slutar 8. När jag kommer hem måste jag städa som sjutton och fixa lite med maten och ev. baka.

Imorgon måste jag upp vid 6 och åka till Pärla, sen börjar jag jobba halv 9 och slutar 4.. mellan 4 och 7 ska jag hinna åka buss hem, duscha, fixa mig, göra mat, fixa iordning och massa mer.. fattar inte hur jag ska hinna!

Nej nu måste jag dra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt Elin, det kommer bli så bra! Skulle du inte hinna får du väl helt enkelt ändra tiden lite bara :) alla blir nog glada ändå hur det än blir ska du se! Puss!

2009-04-23 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0