OUT OF REACH!!

Knew the signs wasn't right
I was stupid, for a while
Swept away, by you
And now I feel like a fool

So confused
My heart's bruised
Was I ever loved by you?
Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach, couldn't see
We were never met to be

Catch myself, from despair
I could drown if I stay here
Keeping busy, everyday
I know I will be ok

But I'm
So confused
My heart's bruised
Was I ever loved by you?
Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach, couldn't see
We were never met to be

So much hurt, so much pain
Takes a while to regain
What is lost inside
And I hope that in time
You'll be out of my mind
I'll be over you

Jag fattar inte.. hur kan jag älska dig så in i helvete mycket??!! Underbara, älskade! Tur att varje gång jag träffar dig nu är när jag är full.. att bara krama dig när jag träffar dig är värt hur mycket som helst! Remember those walls I built, well baby they're tumbling down.. you're everything I need and more, it's written all over your face!!

Jag va inte jätte full idag och ändå kan jag heja på dig som en vanlig person och sen bara gå vidare.. precis som förra gången! Yeeeeeeeeeeeeee.. åååå det ända jag vill är att ha dig här hos mig för you're the one!!!! Alltid!!

Texten stämmer så grymt bra!!

Jobbade idag mellan halv 12 och 3.. slappt i soooolen.. satt och snacka skit med Hanna :) senare firade vi Natalia.. Natalia, Johanna, Robin, Dennis, Max och jag satt på tant grön och sen gick vi tjejer till heartbreak :) Krux gick med mig upp på söder åsså mötte jag Malin :) Träffade någon på bussen som gick med mig en bit i mörkret.. efter vägen träffade vi nån jävla utlänning som nästan spöade upp han jag gick med.. asså det är såna som får en att hata dom!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0