Backyard babies på slick!

Jaha, då va man hemma då.. ovanligt tidigt faktiskt.. på typ 6 veckor har jag alltid sovit borta efter krogen ;) Men det va kul. Såg inte så mycket dock, men Marcus lyfte upp mig några gånger så jag skulle se ;p hah! iaf så tappade jag min mobil någonstans :/ fan kan det va vart när Marcus lyfte mig och Emma tog tag i mina ben? kom jag på nu.. måste det ha vart.. va och tjata på Roger typ 100 ggr :p gick till baren nere och sen uppe å då sa någon brevid att dom hade fått in nån i baren nere längst bort så jag gick dit och, JA!! de va MIN!! Fan vad glad jag blev!! Alex va ute han med.. vi kommer nog va med på några bilder från idag ;D haha!

Många man kände va ut idag konstig nog :p Nä nu ska jag nog gå och underhålla min bror.. lr är det jag som måste underhållas? haha! Började drickandet typ 6 och jag är FULL nu ;p haha! Sen blire OC för hela slanten :D!!!


Kommentarer
Postat av: emma

de där lät fel..

haha mkt bilder blev de ja haha

och du, de kan nog vart då som sagt du tappa mobilen,d e hade ja glömt

2009-02-27 @ 03:19:42
Postat av: Elin

Haha det hade jag oxå glömt.. de va när jag satt här och tänkte på gruppen och att jag såg lite av dom och de va när marcus bärde upp mig och då kom jag på att du tog tag i mina ben :p vad lät fel?

2009-02-27 @ 11:16:22
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Read

tjena...marucs? menna du mig? ;)

2009-03-06 @ 16:16:45
Postat av: Elin

Read: Haha jo precis ;)

2009-03-07 @ 12:06:18
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0