Party fredag ;D

Vet inte när jag vaknade, men jag tror jag tog typ 2 bussen från Henke och han fortsatte sova ;) Jäkla skitväder va det! Åkte hem och duschade och fixade mig lite :) tog halv 5 bussen till Church Street och åt där med Kim, Sanna, B-m, Ulf och Emma :) Sen skulle Kim skjutsa hem Ulf och sen skjutsa förbi mig på travet åsså i rondellen i stigslund så krocka vi i bilen framför och det puckot bara åkte vidare :p men det gick bra.. bilen gick sönder lite i fram bara. Sen hjälpte Kim mig att få in hästarna på travet. Sen gick jag i djupsnön till Sarah och Sanna med all min packning.. gjorde mig mer klar lite fort + att jag hämta min kasse från dagen före..

Så gick jag till Imli, som bor typ 100m från Sarah :) Väntade på att hon skulle göra sig klar och sen gick vi till Mattemus.. fyfan jag va helt seg.. inge partypepp alls. Sen kom Imlis syster Sarah dit oxå :) Vid 12 tog vi taxi ner till Slick.. Matte köpte lite shots åt oss för ingen va full :p Hittade Tim och hans kompisar så vi satte oss med dom :) Träffa massa jag kände och hade kul :) Haha, jag såg Henke när vi gick in, men inge sen.. han hade tydligen blivit utslängd :p

Hahahah jag, Sarah, någon och Imli ;D

Sen gick jag, Imli och Sarah med Mogge hem till honom.. skulle skrämma Read när vi kom, men han låg inte i sängen haha så hitta vi han på golvet i vardagsrummet ;D Kom fler sen oxå :) Sen gjorde jag söta frillan på Mogge.. lite Harrystuk ;)

Mogge och jag :)

Sen drog Imli och Sarah.. ingen aning vad klockan va då :p Så drack vi lite och hade lite kul.. typ vid halv 5 höll jag på att somna i soffan, men så fort ögonen stängdes snurra det så jag mådde as illa :p och kallt va det! Jag fick en filt och sen gick jag på toa och gick och la mig i Mogges säng, där somna jag på en gång!! Sen, vet inte hur långt senare, kom Mogge in och la sig oxå, och fy fan vad jag frös då. Bara skakade typ..


Kommentarer
Postat av: emma

blablabla ja kommer inte ens ihåg va ja skulle säga.

2009-02-09 @ 18:47:57
Postat av: emma

Jo, nu kom ja på! Alltså varför tar ni taxi den där korta biten?! Latajävlar!

2009-02-09 @ 18:48:55
Postat av: Elin

ja det undrar jag oxå:p

2009-02-09 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0