Torsdagen!

I torsdags va jag hem till Malin en stund :) Sen gick jag till interpool.. va typ as kallt.. stod och prata med Emil i telefon utanför i över en halv timme:p sen hittade jag inte dom jag letade efter, men en som heter Sofie som gick på stigslund :) satt med henne och 2 killar tills dom skulle gå och då gick jag till slick SJÄLV ;D tänkte att man hittar alltid folk man känner och mycket riktigt.. direkt när jag kommer in även fast det inte va så mycket folk än träffade jag Johan och Joel :) gick ner och lämna jackan så träffade jag Henke.. haha! när jag krama han, han ba typ "hej babe" och utan att jag tänkte på nå kom det ur "hej tjejen" haha! iaf så senare kom oxå Imli och Sara, som hade sagt att dom skulle va hemma eftersom dom va sjuka.. och många fler kom.. gud va jag är bra.

Va kanske hur fult som helst när Johan och Joel sa att dom skulle till Vemdalen den 4 mars och sa att jag borde följa med.. och jag hade ju precis sagt åt Sofie att jag inte orkade följa med henne och co till fjällen vecka 10 :p sen senare så kom vi in på de där igen och dom sa vilka dom skulle åka med och de va "Andreas Andersson och hans flickvän, Carro, nån från sthlm" och så vidare.. Ja ba hallå!! Andeas flickvän är ju Sofie!! Gävle är så jäkla litet!! Aja, får se om jag ska med lr inte iaf :)

Sen gick jag med Joel hem och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0