Veckan som gått..

Nu var det ett tag sen igen :p

Emma kom iaf en stund i torsdags och vad gjorde vi? jag kommer inte ihåg.. sen åkte jag ner på stan och skulle träffa Imli 3, men hon va lite seg så jag gick lite på stan sen gick jag till henne.. vi mötte Thomas och sen gick vi till systemet. På kvällen förfestade vi hos Thomas, men efter bara typ en timme gick Thomas, Micke och dom för dom skulle ner på quiznight så jag och Imli blev själva :p men vi hade kul ändå och sen kom Sara oxå :) sen drog vi ner på slick.. tog med oss en varsin plastros(vit) från Thomas som vi skulle ge till nån på krogen och från om dom ville gifta sig med oss ;D

Gav min till Mogge baraföratt, men han skulle ta den senare, men icke sa nicke han sa sen ge den på alla hjärtans dag.. när vi sen står och dansar så börja jag blöda näsblod(jag va inte frisk än så det va nog därför) så jag och Sara kutade till toan ;p Min ros va inte lika vit längre heller ;) Jag, Sara och Henke gick med Mogge och co och skulle till dom, men dom va dumma så vi gick till Thomas.. Imli lagade mat :) sen gick vi hem.. jag följde med Imli och Sara och sov där.

12 på fredagen skulle jag träffa Sofie, Linda och Fanny och köpa present åt Carro sen åkte jag hem.. på kvällen åkte jag, Sara och Imli på fest hos nån på Brynäs.. va skit tråkigt ett bra tag, men så frågade jag och Sara efter kortlek och gick och satte oss i köket och tillslut va vi 6 st som va med :) sen tog vi bussen till slick :) Hade kul :)

Sen gick Imli och Sara till mc donalds och jag gick till bussen.. träffade Tony :) och sen när jag satt på bussen va det ett pucko som satte sig brevid och höll på :/ så jag hoppade av vid nästa hållplats.. skrev sms till Imli att jag skulle gå till mc donalds.. när jag kommer till torget ser jag att Christopher och co står där oxå och Imli och Sara går från mc d så jag sprang till dom, men dom hade as bråttom hem så jag ringde Kim, som skulle komma och hämta mig ;D gick till Christoher tills dom skulle åka och sen gick jag till max :) Skrev sms till Sanna hur duktig jag varit ;D Henke jobbade.. sen kom Kim :D Sov hos henne..

På lördagen åkte vi till systemet, åbyggeby och sen gjorde vi oss klar hos henne :) Jag lånade Sannas nyinköpta xs klänning ;D haha! Sen åkte jag på kalas hos Carro.. gud va fint hon hade gjort asså! Värsta alla hjärtans dag stämning :D Sen gick jag till hangloose och dom andra till slick.. mitt cp kort funkade inte så jag fick stå och vänta på att Kim skulle få ihop pengar(dom va redan där) tillslut fick jag ihop till inträde så såg jag Read vid jackorna och fråga om han kunde låna ut 15 kr men han hade inge, men han hade tagit ut i baren för att kunna hänga in jackan och som tur va funka mitt kort där iaf ;D Hade väl så där kul.. va inge full typ och det va lite segt.. kul att träffa folk iaf.. haha, lite kul att varje gång jag ser Read så viker han av och undviker mig ;p gav min blodiga ros till morgan iaf :p sen åkte jag med Emma hem och sov..

fortsätter sen för nu ska jag och möta Sanna och Sarah på stan :)


Kommentarer
Postat av: emma

"baraföratt"

2009-02-18 @ 19:53:04
Postat av: Elin

ja baraföratt!

2009-02-18 @ 20:50:17
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, baraföratt!

2009-02-18 @ 20:51:02
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: sanna

"men dom va dumma så vi gick till Thomas.." HAHAHAHA ;D

2009-02-18 @ 20:59:56
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

jaaa ;p hahaha! därav han fick den blodiga rosen ;D

2009-02-18 @ 21:40:31
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0