Föööörkyld :'(

Igår vaknade jag och var förkyld :/ Tog det lugnt fram tills att Sofie ringde och vela ut och gå i hemlingby. Sen ringde Carro till henne och vela åka skridskor så vi bestämmde oss för att gå i Åbyggeby, åka skridskor och sen bubbla :) När vi kom till isen så va den inte plogad så vi tog en promenad därifrån till Pärla. Fixade henne och gick tillbaka. Bubbla kunde vi inte heller eftersom Kent-åke hade tömt poolen just precis innan :p. Jag åkte med Sofie hem. Vi åt, duschade och tog det lugnt. Vaknade idag och va as förkyld :( åkte hem när hon och Carro skulle ut och gå och sen åkte jag in till travet och hade kurs för dom som jobbar där.

Kim, Emma och Sanna hämtade mig, så åkte vi till Max och tog med hem till Ulf och åt :) Sen vare bara att fara ut till Åbyggeby. Hade bestämmt med Charlotta att vi skulle åka dit samtidigt :) sen gick hon med mig till bussen, så vi gick och pratade massa ;D Träffade Natha 2 ggr idag oxå.

Imorgon ska jag fixa Charlottas pållar+Pärla och sen ha öppet stall.. hoppas jag är bättre då! Och speciellt tills på torsdag då det blir utgång ;D Hoppas Mattias ska ha förfest!

Det va väl typ allt för mig, för nu ska jag lägga mig så jag kan bli frisk nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0