Lördagen!

Hade mobilen av på natten för jag hade skiiit lite batteri kvar, så när jag satte på den fick jag sms av typ 7 pers och det ringde massa :p Vaknade rätt tidigt, men låg och vila i evigheter och kollade på tv. Vid halv 4 eller nått skjutsade Christopher hem mig. Lära städa när jag kom hem och göra mig i ordning för att ta 5 bussen till ponnytravgalan.. blev as stressigt. Precis när vi skulle sätta oss så ringer Emil.. det va ju lite chock :p Sen åt vi tacos och så :) Tog halv 9 bussen till stan och Imli. Så gick vi till Öster. Det va en som hon känner som hade födelsedagsfest och alla bjudna fick ta med en kompis :) Kom dit nyktra och frysna vid halv 10 :p Tog ett tag att komma igång, men sen va det kul :) Haha, så kul att göra Emma och Sanna avundsjuka ;D

Sen kom en som Imli känner och hämtade oss och vi åkte med till honom och spelade gh med dom :) 2 på guitar, en trummor å jag och Imli sjöng ;) Sen skjutsade han ner oss till stan. Träffade Sofie, Linda, Fanny och Carro, men dom gick till Hangloose. Jag och Imli orkade inte stå i kö till slick så vid 1 gick vi till mc donalds och köpte med hem till henne. Haha, fan va man kan skratta åt sjuka saker när man har druckit ;D sen sov vi :)

Och jag måste sluta ge ut mitt nr när jag är full :p


Kommentarer
Postat av: sanna

oj vad populär du var då.

stackars dom som hörde när du sjöng ;D

2009-01-25 @ 22:15:24
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

1. avundsjuk? nejnej.

2. om du nu trodde de, så ska du nog få tillbaka av samma mynt. ;)

2009-01-25 @ 22:17:29
Postat av: Elin

Sanna: Ja jag vet ;) haha!

Jag ägde så nej det va inte synd om dom :D



Emma: Poängen är ju att jag inte viste att det va han när jag kysste honom.. :p

2009-01-25 @ 22:55:32
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0