Party och åter party!

Haha, är hos Imli nu, Sofie ringde och hon somna vist medans ;) haha!

Jobbigt nu, 3dje dagen jag festar :p Igår va vi hemma hos mig sen drog jag och Madde till Slick. Va kul. Träffade Christopher mfl. Kim J, Robban och dom oxå ;D Skulle på efterfest hos Mattes.. Christopher skulle ta med typ 10 till, men så frös han så mkt så jag och han tog 20 över 2 bussen hem till honom :) Träffa Emma och Emelie på bussen (som hade varit hemma hos mig med tyo 20 pers till :p men jag ville ju till Slick så:p) Iaf så skjutsade Christopher hem mig strax före 4.. jag va sedan tvungen att ta 5 bussen till ponnytravgalan ;) liiiite stressigt blev det :p

efter galan så åkte jag till stan och mötte imli så gick vi till söder, till en födelsedagsfest. Tog typ 100 år att hitta.. va kul där när man hade fått i sig lite ;) typ 40 pers i nån lokal.. stor lokal!! ;) åsså skulle vi på krogen, men så blev det massa tjafs så vi gick till mc donalds och kökpte med hit :)

Nu kom hennes syster så nu ska jag sova.. god natt!!

Kommentarer
Postat av: sanna

det känns som att alla inlägg är skrivet dubbla gånger o:

2009-01-25 @ 22:16:53
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Men käften :p

2009-01-25 @ 22:56:45
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0