Tråkväder!

Igår när jag hade hälpt Emma att ta ut hästarna(efter att ha sovit 3 timmar) så åkte jag hem och kollade lite på oc. Somnade i kanske 1,5 timmar :p sen kom Anns föräldrar så vi fikade lite. Senare pallade jag inte att vara hemma mer. Känns så sjukt konstigt i magen så jag bestämmde mig för att åka till Sanna en stund. Dom skulle till triangeln, men va typ as sega. Vi spelade lite kort med Kim :) Åsså precis innan jag ska gå så smiter Hera ut för Kim. Haha, bussen fick vänta med att åka ett tag sen tillomed ;p fick du tag på henne sen Kim?

Idag fick jag inte heller sova, då dom förde ett jäkla liv här utanför! Åkte till Pärla och sen köpte jag sån där sak så jag kan lyssna på min mobil i pappas bil ;) Sen blev det lite bråttom, men hann gjorde jag. Skulle vara på travet 1 och ha kurs för dom som jobbar där. Selade på vagn och körde en bit. Lär sig snabbt gör dom faktiskt :) Sen när jag satt på bussen hoppade Carro på, va ett tag sen man såg henne igen. Vid nästa hoppa Marcus på(en av dom jag har kurs för) :)

Åkte ner på stan och mötte Maria, vi shoppade lite och fikade :) Sen skjutsade hon mig till Sofie. Åt där och spelade lite wii med henne och Andreas. Så nu sitter jag här och har plannerat att sova länge imorgon ;) Och känslan är kvar..

Fall.... with you I fall so fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0