Party torsdag ;)

Observera att jag är full som satan när jag skrivier nu ;) haha ska försöka stava rätt :p

Underbara du<3

Idag vaknade jag 6 och åkte med pappa så jag tog hans bil till pärla och fixade henne. jag hade bestämmt med maria att jag skulle komma till henne vid 3.. jag skrev typ 2 sms under tiden jag gick från travet med as tunga kassar. när jag tillslut kom dit sa hennes bror att hon låg och sov för hon hade feber och massa. jaha, tänkte jag och gick därifrån. Jag skerv sms till christopher och gick vidare. tillslut var jag uppe i stigslund och fick syn på farfar :) så jag gick med han upp och fick semla och vi kolla på tv och sen fick jag macka+ öl och så ;) sen gick jag till christopher. vi snackade och kolla på tv typ :) jag tänkte byta om där men så ringde maria att hon va utanför helt plötsligt typ :p då åkte jag och hon till matte mus på nordost som hade fest :) va några där.. bla en Pär, jag dela jacka med han och massa.. sen helt plötsligt sa någon att det va ju Pär från "ensman mamma söker" ;) haha!

vi gick ut på krogen och hade skit kul ;D sen behöver jag inte gå in mer på detalj, men emma och sanna, mina TROGNA läsare, kommer jag berätta allt för fast det inte äns är nå inbtressant haha ;)


och nu har maria precis skjutsat hem mej :) och jag håller på och dör typ :p


Åååååh jag vill ha dej här NNNUUUUU!!


Kommentarer
Postat av: emma

låter ju toppen de! tell us.

2009-01-23 @ 12:13:45
Postat av: Elin

Allredy did ;p komstigt nog va det Kim som va mest intresserad ;D hahaha!

2009-01-26 @ 13:16:15
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0