fredagen.

hade bestämmt med charlotta att hon skulle ringa och väcka mig halv 10 och det gjorde hon. så tog jag 10 bussen till åbyggeby och mådde skit bra.. eller inte! hade ju lovat charlotta att hjälpa henne när märtas dagis skulle komma så jag fick leda runt pärla med ungar på ryggen :p sen skjutsade hon hem mig till mamma. sen vare bara att åka och jobba. tog med mig så jag kunde byta om och sminka mig och så på travet och bara för det får man sitta ute vid oasen. men hade trevligt där och tiden gick fort. bytte om och så medans jag väntade på pappa. kom ifrån travet vid 22.30 och då skjutsade han hem mig så jag kunde hämta skor och sen hem till kimii. Tobbe hade massa kompisar hemma :) kom dit strax efter 23 så det va ju bara för mig att dricka fort som sjutton typ :p

haha, kimii och jag satt ute och rökte och det är utanför fönstret in till köket. inne där satt massa runt bordet. jag kollade lite och märkte att det va en jag kände igen och tänkte och tänkte så kom jag på. så va det han. jag berättade historian för kimii och hon skratta självklart åt den :p så kom han ut sen. så kollade han på mig och vår konversation såg väl ungefär ut så här:

-du har varit hos mig!?
-va? när?
-i vintras kanske
-jaha..
-om jag inte minns fel så åkte min kompis hem med din..

haha, då kunde jag inte hålla mig längre + att kimii satt och as garva brevid. hahaha!

sen tog vi taxi ner på stan. vet inte vad det vart sen, men jag blev känslosam eller nått sånt. så jag gick åt det andra hållet än vad dom gick åsså hitta jag natalia så hon satt med mig och torkade tårar :p det ringde och ringde så hon fick svara :p usch vad jag vart full på den timmen jag drack.. så gick vi in på heartbreak. vad gjorde vi där? kommer inte ihåg, men jag skrev sms till Robin och frågade vad han gjorde. han va på brynäs så vi skulle mötas vid tågstationen kl 2. blev så han och hans kompisar kom och hämtade mig där. så skjutsade dom mig och Robin hem till honom. tror vi va vakna till typ 6..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0