Mobilnummerdröm?! :p

Sitter här och väntar på Sanna nu då.. B-m skulle skjutsa henne istället, så åker dom förbi polisen på en gång :)

vaknade halv 8 imorse av att Alex och hans kompis va vakna än!! :o kunde som tur var somna om, sen vakna jag av sms från sanna.. somnade om och vaknade när jag fick sms av Wirran ;)

Konstigaste då, va när jag halv sov och tänkte på Kims mobilnr tror jag det va(inte säker och vet inte varför :p), men så räknades tydligen ett annat nr upp i huvet fort som sjutton.. vaknade och lära tänka efter och första som dök upp i huvet är "varför Emmas nr?" så där när man inte kan tänka klart när man inte är 100% vaken :p men så kom jag på mig direkt.. det är ju hans nr.. haha, kan inte äns säga det så fort när jag är vaken ju.. hur sjutton kunde det blir så!? ;)

Aja, lite ointressant, men jag börjar bli rastlös.. kanske ska städa lite innan segosanna kommer? :p

Kommentarer
Postat av: emma

vems nummer? ;P

2009-07-10 @ 19:57:26
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Behöver du äns fråga?:p finns väl bara en som har liknande ditt nr ;)

2009-07-11 @ 15:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0