tjalalalala my oh my

Hade grymt kul hos Hanna och Sofia i lördags! Vi tog 23 bussen ner på stan åsså gick vi till hangloose.. va inte mycket folk alls när vi kom dit, men sen kom det rätt mycket. Inte mycket av det folket man känner va där, men däremot mycket folk man känner.. så det va grymt kul. Dryyyg, jag? nejnej ;)

Hade haft kontakt med Sofie hela kvällen(hon va på heartbreak) så vid 2 tiden gick jag ditåt åsså fick vi skjuts av David och Fanny till Brynäs. Satte igång och lagade köttbullar och mackaroner gjorde vi direkt ;) Både jag och sofie va ganska så fulla :p haha, finns så mycket sjukt jag kan skriva, men jag orkar inte :p sen la vi oss och sov..

Vaknade vid 10 av att Sofie va uppe och hoppade redan ;) sen somnade jag om, men tvingades upp strax efter 11 :p Pappa kom och hämtade mig vid 20 i 12 åsså åkte Sofie och Andreas med till triangeln.. så hämtade vi upp Emma och begav oss mot Bollnäs för att jobba.. as seeegt! Blev max på vägen hem ;)

I måndags körde Emma och jag ponnyerna tillsammans.. gick jätte bra! förutom att nitro bet mig i ryggen när hon körde bakom.. har värsta blåmärket där nu :/ regnade och åskade gjorde det oxå.. På kvällen åkte jag till Sofie och kollade på film med henne, Linda och Fanny :)

Igår bestämmde jag med Kim och Petra att åka till ön.. Petra hämtade mig här åsså åkte vi hem till henne, men då hade hon glömt nycklarna hos en kompis :p kom tillslut hem till henne vid nångång efter 19.. jag hoppade in i duschen åsså vare bara att göra sig klar.. kl 20 skulle hennes mamma hämta oss.. så allt blev fel med drickat och jag hatar att åka bil när jag har druckit så när vi nästan va framme vare bara att hälla i sig typ och det va inte så smart.. usch vad jag vart full.. har inte varit så full på många år :p

Träffade Gina, Read, Tony, Micke m.fl. :) sen gick jag till stugan, men så hade pappa tagit nyckeln och fönstret som han påstod skulle gå att få upp gick inte att få upp så det slutade med att mamma kom och hämtade mig typ halv 4..

Mådde inge vidare imorse eller :/ tog mig från Hille vid halv 5.. kom hem typ 20 över 5 och då vare bara att byta om och cykla ner på stan.. käkade på church street med Sofie, Andreas, Thomas och Henkeman :) sen kom Maria oxå åsså gick vi runt lite på stan och sen satte oss på tant grön.. och jag drack inget :) Träffade Micke och dom där oxå.. åsså Madde och Tobbe :)





Vad har jag gjort dej igentligen?!?!

Kommentarer
Postat av: emma

gjort vem? (det sistskrivna)

2009-07-16 @ 10:57:32
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, men tror du? någon som du tycker mkt om :p

2009-07-16 @ 13:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0