Åk inte med taxikurir eller vad dom heter!

I onsdags kväll lekte jag med kim. blev en annorlunda kväll då det blev lite snack med poliser och ett par personer åkte med till polisstationen. dock var det inte kim och jag. sen åkte vi till max och käkade :p

i torsdags tog jag det mest bara lugnt till en början. åkte och lämnade mammas bil och sen ringde kimii och jag gick till henne så gjorde vi oss klara tillsammans och senare åkte jag till natalia. vi satt och drack lite och hade trevligt.. sen åkte vi till interpool en stund innan vi gick ner till heartbreak. Fy fan vad jag blev full :/ men jag fick allt jag ville säga sagt och det jag ville höra hört av en speciell person iaf och det känns väldigt bra.

"tare lugnt med spriten och pojkstackarn!"       -hahahahahaha!

efter krogen gick vi till korvmojgrejen och blev bjudna på hamburgare av några. blev kvar där väldigt länge. klockan va 10 över 3 innan vi äns ätit har jag för mig :p sen efter ditt och datt gick vi till gdg och sen när vi va på väg mot stan igen stannade en taxi och frågade om vi skulle ha skjuts och när vi sa att vi inte hade nå pengar så fick vi ändå åka.. han körde för taxikurir eller vad dom nu heter.. han vägrade skjutsa mig till andersberg först utan skulle skjutsa natalia först.. så när natalia hoppade ur frågade hon om hans namn och viskade till mig att hon skulle ringa så fort hon hoppat ur..

jag pratade med henne hela tiden, men han körde ju as sakta.. sen sa han typ "men kan du inte lägga på nångång", men det gjorde jag ej. däremot sa jag att jag skulle till sätra, så nära som möjligt typ.. åsså när han hade stannat fråga han om jag hade en cigg. Jag hade en halv i handen så jag gav han den och sen krävde han en kram oxå.. låter kanske inge hemskt, men han va läskig kan jag säga..

tänkte att jag kunde ringa till någon som aldrig kunde svara.. så jag gick till travet och sov :p vaknade ett par timmar senare av röster utanför(jag sov i elevrummet) så jag gick upp och då va det dom som jobbar där, som inte hade semester än ;) haha! liiite pinsamt. tur att man känner dom så pass iaf..

sen hämtade mamma och Emma mig så åkte vi till farfar som fyllde 70. Lite osocial jag då som somnade på soffan en stund ;p sen åkte jag hem åsså kom kim förbi så jag åkte med henne.. gjorde inte så mycket så åkte jag hem och sov vid 23 tiden :) sköööönt vare ska jag säga!

igår städade jag massa och sen åkte jag och spelade minigolf med kim, sanna, sarah och david. Sarah är ju rena komedin att spela med ;D sån dålig förlorare ;p haha! sen åkte jag till robban, kim j och dom och tog ett glas vin å sen gick vi till church street och firade Victoria :) blir ju bara dyrare och dyrare där.. trevligt iaf. sen gick jag och mötte natalia. delade på mitt vin och sen gick vi till hangloose. köpte några shots, drinkar och så av christoffer, som är lika snäll som alltid :) efter träffade vi några som skulle på efterfest hos josef, men efter en vandring upp på brynäs fick natalia skjuts av Johan hem och jag fick gå mot josef.. satt där ett tag och sen kom Sofie Angust hem så jag gick med in till dom och sov :)

somnade vid 6 och sov till typ tjugo i 12 :) och då va det bara att ta bussen till travet, eftersom Emma, pappa och Sanna hade kört in Pärla och Nitro till banan.. Emma provade köra Nitro på banan med alla andra ponnyer, men det gick inge vidare. Dampade lite. Sanna fick rida runt lite utanför ponnystallet på min underbara Pärla, som skötte sig kanon hela dagen! sen fick jag köra hem dom med obesiktad transport och allt.. på vägen hem hoppade jag av hos stenmans och umgicks lite..

åkte hem när Petra skulle till sin mamma och hämta hunden(jag åkte hem så jag kunde byta om och duscha av mig bara) sen ringde dom aldrig. Gick några timmar och då skulle dom inte äns ut till åbyggeby igen så jag tog bussen så jag va där 22.. tog ett glas vin med sanna och sarah och sen åkte vi ner på stan, men åkte hem lika fort igen och nu sitter jag här..

va grymt skönt hela dagen idag då jag inte va nå överdrivet full alls igår.. kändes inte äns att jag druckit nå dagen innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0