Wirran --> Joel --> heartbreak

Igår tog jag det mest bara lugnt.. fram till typ 3 då Stoffe och Martina kom hem. Då hoppade jag in i duschen och sen umgicks lite med dom :) Cyklade till ica maxi och systemet och sen vidare till Wirran, där jag sminkade mig :p Sen kom en efter en :) Party! Satt ute på balkongen och hade det trevligt, men sen gick vi vidare till Joel, som hade fest nu igen. Emma och jag cyklade ju så vi gick före och ställde cyklarna på stan och sen till Joel. Efter ett bra tag kom även dom andra..

På krogen kunde det ha varit roligare.. men även fast jag inte vet varför så blev det en rätt lyckad kväll :) Emma och jag cyklade till Hille sen.. så nu återstår det bara för mig att cykla hela vägen hem snart..

Ikväll är det jobb i Bollnäs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0