Partyparty!

Va trevligt hos Natha igår. Lina är ju en av dom skönaste människorna på denna jord! :D Grillade/drack lite och hade trevligt :) Sen när dom andra gick till bussen cyklade jag och Emma ner på stan :p så tog jag bussen till Natalia. Vi drack lite och sen tog vi halv 12 bussen ner på stan igen.. hade dock inte så mycket vin så vi va inte så fulla. På väg ner till heartbreak från söder mötte vi en vinglande Jonas.. det va lite kul ;)

På krogen va det väl okej. Jag är såå bra. haha! Träffade han oxå, han som får mitt hjärta att slå ett extra slag.. och massa fler.. va hur varmt som helst där! Sen fick vi nån att betala min mat å sen tog vi cykeln och begav oss hem till mig.

Sov en stund och sen fick vi skjuts av pappa till systemet, å köpte pizza på brynäs och sen hem till Natalia :) Åt lite och nu sitter jag här i köket hos Natalia, medans hon ligger och sover :p

Roligaste igår måste ju ha varit när jag satt själv ute på framsidan hos Natha för jag skulle ringa Kimii. Jag hade mobilen i ena handen och en cigg i andra, men tyckte att det kändes fel så jag bytte hand på dom. Men då kändes det som jag ville ha mobilen i andra ändå så utan att jag tänkte på det satte jag upp ciggen vid örat. Haha! Har nog aldrig skrattat så mycket åt mig själv ;D hahahahah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag låg inte alls och sov.. Nu ljuger du bara :P

2009-07-24 @ 21:14:55
Postat av: Elin

Haha, näänä :p

2009-07-28 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0