veckan som gått so far..

i måndags åkte vi då ut till brämmen och solade och badade :) Andreas kom ut en stund han med. sen kom jag och sofie på att vi skulle åka ut till stugan i hedesunda på kvällen. Emma följde med hon oxå. vi grillade, tog ett glas vin och hade trevligt. när vi satt ute kröp det en fästing på Emma och sen när vi lagt oss känner jag nått som kryper på låret.. usch och fy och blä. en fästing till!! är livrädd för fästingar. första gången jag hade närkontakt med en sån :/ bläää!

tog då ett tag innan vi kunde sova, men lyckades till slut. På morgonen åkte vi till sandnäsbadet :) skit varmt vare! sen kom även josef mfl. spelade lite vollyboll och så :) väl hemma lånade jag pappas bil så åkte vi ut till ponnyerna och körde dom. gick kanon. Pärla kändes hur säker som helst och travade klockrent när vi körde på lite. duktig min bäbis! sen fick hon en skön dusch :)

nu sitter jag här i åskvädret och väntar på Emma och mamma.. ska vara chaufför åt mamma ikväll.. får väl se när jag har tid att skriva nästa gång :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0