Fotbollsdagar eller nått :p

mån: spelade match. 1-1 så det va ju bra :)

tis: Emma och jag körde pärla och nitro tillsammans för fösta gången. gick hur bra som helst. selade till och med på dom brevid varandra. typ vid stenmans satt nån gubbe bakom nå gräs som stack upp så pärla blev skit rädd och kastade sig om och backade och pucko nitro stod bara där och.. skrek?! han lät som en stucken gris haha! kunde liksom inte backa med lr :p sen blev det lite fart bakåt på han oxå. men det gick bra som tur var.

sen va det fotbollsträning. vi va ganska många. ganska segt för min hosta höll på att ta död på mig :p

ons: fotbollsträning igen. samma personer som dagen innan minus några :p vi va Emma(våran målvakt), Sofie, jag, Rasmus, Olle och Rickard :) kuuul. sen va det nå småungar som ville att vi skulle spela mot dom. haha! små och det va ibland till och med svårt för Olle och Rasmus att ta bollen av dom. kim och petra ringde kl 22 och tänkte komma förbi och kolla när  vi spelade. haha vilket skämt. vi började ju kl 18.. så dom kom förbi här en stund ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0