Onsdagen.

hade feber och massa hosta, men tvingade mig att åka ut till valbo och leta nått att ha på mig till på fredeagen. Emma hängde på. Sen åkte vi in till stan och mötte kim och sanna så gick vi och käkade på church street. Kim hämtade Petra oxå. sen åkte kim och jag hem till petra så drack vi lite vin och hade trevligt. senare fick vi för oss att åka ner till interpool. pucko kim hade inget leg med sig så det va bara att ringa en till taxi och åka till åbyggeby och hämta det. tur att petra jobbar med dom så det blir billigare ;). väl där bjöd kim mig på en cider och kim och petra varsin drink(redbull-jäger 6or) och medans jag drack min cider köpte dom samma sak 2 ggr till. haha inte undra på att dom inte hade mått bra när dom kom hem ;p. jag gick hem till sofie och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0