Sol och bad :)

Igår åkte jag till Fannys föräldrars hus med Sofie och Fanny och solade och badade i poolen.. så grymt skönt! så gick vi och köpte mat oxå. Liiivet.. hälsocentralen ringde upp och tyckte att det lät som, på det jag beskrev, att jag hade hostat av ett revben :O gör oooont!!

sen va det fotbollsträning.. kunde dock inte vara med mycket alls. Men jag dog inte av att kolla heller ;) sen kom Kim och Petra så fick jag skjuts hem. Senare kom Kim så åkte vi till affären.. lite onödigt så där :p

Jag rökte inte föräns kl 23!! men då sprack det.. :/

Idag har jag och Kimii vart på harnäsbadet och solat :) hann dock inte vara där så länge, då pappa skulle ha bilen. Så skjutsade han ut mig till Pärla så körde jag henne :) Duuukitg.. sen kom Kim så hjälpte jag henne och sen åkte vi med Petra och Akilles och badade.. aa eller Akilles badade iaf :p hade ju hunnit bli skit kallt när klockan närmade sig 21 :p

Sen åkte vi hem till mamma, där B-m skulle hämtas, och kollade på inspelning från min student och släckträffen vi hade 04 ;D hahaha! och nu har dom precis släppt av mig hemma :) så..

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0