söndagen.

krogsöndag på hangloose.

förfestade hos petra. sen drog vi ner på krogen. va inte så mycket folk, men ändå kul när victor, micke, matte, thommy och alla va där. så man kände i allafall hälften av alla :) pinsamast när man inte va så full och ingen dansade och gussman drog med mig upp :p

just ja, dagen innan köpte kim och petra hur mycket som helst i baren så när dom gick och beställde 2 shots av christoffer fråga jag om inte dom(i baren) kunde säga ifrån när någon köpt för mycket. så han undrade om dom hade druckit för mycket. så jag sa näe men köpt. haha, då fick dom dom gratis ;p

tur att du snacka det mesta i baren denna dag sanna så jag slapp skäma ut mig :p

sen blev det lite bråk mellan några av oss så blev inge taxi hem utan emma och jag gick till gdg och köpte mackor. träffade henke strandberg där, som va lite irreterad. sen kom en bil och så ropade en på mig då va det sofie angusts bror som undra vart vi skulle och om vi ville ha skjuts. Tack till han och hans kompis som fan!! hade inte orkat gått till hille..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0