torsdagen + fredagen.

vad gjorde jag då? kommer inte ihåg, men sov hos mamma och syster iaf.

blev väckt vid 6 tiden efter en natt man fått legat och lyssnat på mammas snarkningar :p. fixade emmas hår och sen åkte vi och lämnade henne i boulognern. sen vare bara stress fram till 11. hämta filmkameran hos mormor och morfar, bleka slingor i håret, duscha, fixa naglar, kläder, smink och massa mer. så åkte vi ner till borgis och kollade när emma och sanna gick ut. sen åkte jag och sarah med kim till ica maxi, systemet, apoteket och hem till mig och hämta högtalare. så begav vi oss till tolvforsgården, där vi skulle fira dom(emma och sanna asså som tog studenten). tog ett bra tag sen kom dom. och då vare mat, dricka, fira mm. ett tag mådde jag så illa att jag lära lägga mig i bilen ett tag(var ju fortfarande sjuk) :/

sen åkte jag och tog in klubbens ponnyer och när jag va klar kom uffe precis och frågade om jag skulle ha skjuts in till stan oxå för han lära dit ändå så åkte jag till robban och förfestade med han, kim j och några fler :) trevligt. sen ringde sofie och sa att hon skulle ut och till sara först. sen när vi gick så stötte jag på tony som va ute och åkte så jag fick skjuts lilla biten till sara. sen kikade jag förbi hos joel oxå där det va full fart. gick till sara igen och dit kom även sanna och emma. sen gick vi till heartbreak. hade kul, dansade, träffa folk och blev något för full.

Sen gick vi till max. Tony va där han med :p robin skulle komma, men dök aldrig upp. då hade han tydligen cyklat in i ett byggarbetstängsel vid max. haha, när jag sa det till tony dagen efter höll han på att skratta ihjäl sig för han hade sett nån som hade gjort det (vilken va robin) ;p haha!

så gick jag och sofie med förbi sara och blev hundvakter så Tiara fick följa med oss till brynäs och sova ;) svängde förbi och hälsade på en sovande joel först oxå :p

nu blev det rörigt, men orkar inte mer för nu ska jag gå och lägga mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0