Midsommarafton!

Fredagen blev väl rätt lyckad iaf :) Åt oss mätta hos stenmans och sen åkte jag och sarah och hämtade kläder mm hos mig så gjorde jag mig klar hos stenmans åsså drack vi lite , spelade kubb och så. sen åkte vi och festade med jeanette. gick till någon förfest sen drog jag, kim och sanna och kollade om det va nå folk på olles. nått pucko betalade in mig. tråkigt vare så jag gick ut till kim och sanna igen.

vi promenerade mot max, men ungarna lära pissa så dom gick upp till sarah och medans jag satt där utanför och väntade kom Sara, henkeman med fler förbi och skulle till olles så jag gick med dom. fast jag gick ganska fort igen, då jag hade bestämmt med tony att han skulle komma in till stan. Han hade hoppat av vid max på norr så han fick gå och möta mig. på vägen ner mot stan va det nå pucko som gick med mig och snacka massa. tur att Tony kom och mötte..

sen kom hans kompis chrille oxå. så ringde jeanette så hon gick med oss till max och käkade :) sen när alla bussar gått å så bestämde jag, Tony och Chrille att vi skulle gå hem till mig, men efter bara en bit stanna nån dom kände så fick vi skjuts :) Fan, jag skrattade hela tiden tror jag. hade grymt kul. Chrille somnade efter ett tag, men tony vägrade sova så typ mellan 4 och 8 låg vi och prata å skit :p sen gick dom och jag somnade och sov ett par timmar iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0