Min mobil är borta!! :'(

Sitter nu här vid köksbordet, med Simba i knät och har bestämt mig för att inte röka nå förän ikväll. Va ett tag sen jag uppdaterade nu igen. Men senaste veckan har väl sett ut så här ungefär:

ons: Pärla verkades.

tor: jag och Kim J va in till travet och körde piggisarna Pax och Botino i skogen. Gick till mammas jobb och åkte med henne till bomhus, hem så jag kunde packa mina saker jag behövde inför kvällen, systemet, biltema, stöveln/stubben eller va de heter och american take away ;) Åkte och kollade till Pärla och fixade Nitro. Sen åkte jag hem till mamma och gjorde mig klar.

Sen åkte jag in till stan. Kim W hoppade på samma buss så jag fick ta med hans öl till Joel då han skulle och äta först. Mötte Wirran på stan och så gick vi till Joel. Va mycket folk där redan trots att klockan inte äns blivit 19. Hade grymt kul. sen gick vi och halva festen till quizen. Men gick efter ett tag tillbaka till Joel. Då hade Kim och dom oxå kommit. Sen ringde jag till den jag inte borde!! Vet inte vad klockan vart när vi gick tillbaka till heartbreak, men efter vägen hitta jag inte min mobil så Gusten, Rickard och William försökte ringa den, haha, men den va av :'( så någon måste ha tagit den!! :'(

Sen vet jag inte vart jag gick. dum som jag är utan mobil och allt. Vet att jag va utanför biblioteket när nån raggarbil stannar och jag får låna en telefon. Och dum och full som jag är gör jag inte det klokaste valet av vilken jag ska ringa till.. åkte med dom(oxå väldigt dumt val) en bit och kom av på brynäs. Mötte någon som cykla förbi och glodde som fan och sen stannade en bit bort och glodde. sen kom han tillbaka och pratade. han skulle bort på nån fest. så skulle han komma tillbaka om en timme.

viste inte vart jag skulle ta vägen, eftersom jag inte tänkte så smart och utan mobil kommer man inte långt i detta samhälle. Satte mig vid nån gunga och mådde illa som fan. spydde och gick och satte mig nånstans. sen kom han killen, som hette johan, tillbaka. satt där i typ evigheter. sen kom Josef förbi och va på väg hem oxå. Efter typ 100 år bestämde jag mig för att gå till Joel. Men först till gdg. Johan, som bodde i bomhus, följde med hela vägen. Väl uppe hos Joel sov holger på soffan och Joel hade en tjej och sov med. Dom vaknade och jag fick tränga mig in brevid holger.

Oj, blev lite lång torsdag nu :p

fre: mådde inge vidare alls. kommer inte ihåg vad jag gjorde förutom att det blev lite bråttom och jag kom lite försent till Gina. Vi hade bestämmt att vi skulle grilla hemma hos henne, så när jag kom va Stina, Christoffer och Tony redan där :p Vi hade myspysigt iaf :) sen åkte vi lite bil och till nå garage och va där ett tag. Någon frågade nått och sa mitt namn, jag ba "vaaaa?" kom sen på att det kanske va en som heter Robin som jag gick i samma klass som på MELLANSTADIET!! jag är inte lik mig så det skulle va konstigt. Sen fick jag skjuts till heartbreak. va lite segt att inte kunna ringa någon eftersom alla nummer försvann med mobilen :'/ men direkt i kön såg jag Sara sitta därinne. har inte träffat henne på 100 år och hon va där med Fia :) Va massa man kände där :) gick till subway efter och köpte med hem. Usch och fy och blä..

lör: mådde sämre än sämst typ. gick till systemet och sen tog det lugnt fram tills jag gjorde mig klar och sen åkte till sarah. vi satt där tills vi gick till hangloose. va helt okej faktiskt. kunde tänka på annat än han för ett tag. mina släktingar va arga på mig. men ringde till min syster, även fast jag inte tycker att jag gjort nå fel, och sa att hon skulle hänga med till Max(dit jag, gusten, cruz och emma var på väg) så skulle jag bjuda henne. Träffade Tony utanför oxå, träffar ju han varje helg lite här och var :p

Hatar att jag får ångest för och över andra så fort dom inte mår bra!! så jäkla jobbigt!!!!!

sen gick jag och syster mot Hille. När vi kom till stigslund stannar en bil och då va det Patrik :p så vi fick skjuts hem :)

sön: hmm.. vad gjorde jag i söndags då? just ja. jag och syster tog bilen till åbyggeby och fixa pållarna och badade, eller jag och sanna iaf. sen kom vi på att vi skulle grilla, men blev inte så. efter besök på 4 olika affärer. hade vi köpt kyckling och rösti mm efterätt oxå ;D åkte hem till stanmans och satt ute och mös. dock hade solen gått ner för länge sen :p

mån: va ut och red Pärla. Va nå grymt ömfotad så det tog 100 år för oss att komma runt vändan vi tog. sen va det bara att åka till brynäs och chansa på att inte fotbollsträningen va inställd. Kan sofies nr utantill men hon va ju utomlands. Efter bara en stund kom Sandra och senare kom alla andra oxå. Gick bra faktiskt. Efter skulle Sabina och några stanna och grilla så skulle sofie kika förbi så jag stannade jag med.

tis: vaknade 20 i 11 och lära ta 20 över bussen så det blev lite bråttom. Prolympia skulle ha "prova på" på travet och jag och Gina va ledare. mellan 12 och 15. sen åkte jag och kolla till Pärla och Nitro. Just ja. lite chock när man åker till och från travet ochh det står elefanter och massa annat efter vägkanten i hagar ;D haha! aja, åkte till sofie och åkte med henne till matchen.. 2-0 ;D vi ägde stort! Sofie gjorde ett mål :D Kör back jag. Va riktigt stolt över mig själv första halv lek faktiskt :p. och Sofie tyckte att jag va riktigt duktig då hon oxå :D och våran målvakt ÄGER, så jäkla duktig.

igår: lika som tisdagen på travet och sen åkte jag och kolla till pärla och nitro. klockan va inte så mycket så jag åkte till ica och köpte yogurt, men blev ändå sitta och vänta på gevalia. en halvtimme :/ åkte med pappa till travet och tog in ponnyerna och sen va det jobb i toton. Fick sms av någon där det stod om jag ville haka på till sun city imorgon, men eftersom jag inte har några nr kvar så skrev jag och fråga vem det va och fick tillbaka att det va Kim. och eftersom jag känner 4 kim så lära jag fråga vem Kim :p då va det Kim I :)

Blir nog att åka på party hos Joel ikväll :) Kim I och några följer nog med :)

Aja, nu ska jag och bror gå till ica maxi. och systemet då :p

Later!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, nöjd nu Emma. nu har du nått att läsa ett tag ;D haha!

2009-06-04 @ 13:48:58
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: sanna

nog fan var det mycket att läsa allte! :b





torsdag är lite skum lär jag påpeka. hur kommer det sig att du alltid hamnar uppe på brynäs?

2009-06-04 @ 16:59:52
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

HAHA på sanna, de undrar jag med!



Jo elin nu är ja lite nöjd, men vore bättre om du skrev dag för dag istället. jobigt när allt kommer i samma. din blogg borde heta typ alkholistjavisst.blogg.se kanske ?

2009-06-04 @ 17:17:06
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: *suck*

varför dricker du så jävla mycket gämt och varför är du ute gämt? get i life! och ge upp med att ring till han. va gör du gämt uppe på brynäs? väx upp nu och sluta bete dej såhär de har börjat blivit pinsamt för jävligt länge sen.



du vet att jag inte säger de för att vara dum mot dej men jag tycker de är så :/

2009-06-05 @ 14:31:18
Postat av: Elin

nanananananana :p



jo jag har kompisar där? varför inte fråga när jag hamnar på stan varför?

2009-06-08 @ 13:01:43
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0