Skrev detta i söndags..

Vaknade strax efter 1 idag ;P

Har kollat på massa oc avsnitt. Finns det nå bättre än oc?! I love it! har sett alla avsnitt typ 100 ggr, men man tröttnar aldrig. åsså har jag kommit på att dom har grymt bra och passande låtar med. Ex. fix you, hallelujah, hide and seek, the end's not near, forever young, maby i'm amazed, yellow och massa fler som var och en passar så sjukt bra in på ställena dom är med så det blir sån känsla lixom.

aja, på eftermiddagen cyklade jag och stoffe och köpte kebab.. åsså gick vi in på ok och köpte läsk och cigg av Thomas :p

fick precis ett samtal av min syster. är jag så jävla dum i huvet att jag säger fel saker precis jämt?! va? eller är det så att du/ni överreagerar för det mesta?! Som jag då sa tycker jag ni får skriva en lista då på saker jag inte får säga till folk. Lite svårt att inte nämna ett ord om några man känner. Ofta handlar ju saker man pratar om, om något som har med andra folk att göra oxå

Skrivet idag:

Så långt hann jag skriva, sen ringde Kim och fråga om jag ville hitta på något med henne och Petra så jag skulle gå ut på en gång. Klockan var då vid 22 tiden :p Vi åkte hem till Petra en stund och sen va vi ute och åkte bil i några timmar.. snackade killar och sex ;D haha! kom väl hem vid 2 tiden, satt vid datorn en stund och somnade vid 4 :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriva lappar? skit i att nämna mig istället =)

2009-06-28 @ 19:11:55
Postat av: Elin

Skriva lappar??

2009-07-01 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0