Hejsan hoppsan!

Ja vad händer? inte mycket. tog kims bil till max idag.. ont av ratten, ont av växelspaken :P haha! bushera har ju bitit sönder halva(eller hela?) bilen ;P sen hade jag Emmas kurs.. fy sjutton vilket härligt väder det har varit idag! :D

igår va jag till Malin och åt sen gjorde jag inte mycket mer..

På lördag åker jag och Kim lite båt till Åland :) kommer bli as nice! på kvällen ska Emma ha lite kalas, då hon fyller 20 på söndag, så det blir typ party hela dagen ;D

Har inte så mycket mer att säga tror jag.. är såå segt att bara gå hemma typ.. jag vill ha jobb!!

I can't stand this life when you are my poison.


Kommentarer
Postat av: Emma

men mamma vägrar ju vara borta så de lär itne bli nå av :( men fan va party vi ska vara iaf! ;D

2009-03-18 @ 11:38:11
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Anonym

men om di mamma vägrar så skiter ja i de och stannar hemma fan vilken tråkig jävel.. kan inte hon vara hemma ändå ?

2009-03-18 @ 13:07:29
Postat av: Elin

ja skit i mamma.. vi kan partya ändå :)

2009-03-18 @ 22:58:21
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0