Måndag+tisdag

Igår va jag hem till Ulf efter jag vart hos Pärla. Sen åkte jag till Malin och vi åt och pratade och lite så, vi gjorde pannkakor :p

Just ja, i söndags kväll släppte Kim av mig vid Imli så jag kunde hämta min kamera(hon svarade inte på mobilen). Precis när jag ska hoppa ur går Imli och Sara förbi och är på väg till affären.. tur jag såg dom annars hade jag knackat på och sen gått därifrån :p Skulle ringa henne dagen efter(måndag) så vi kunde mötas på stan så jag kunde få pengarna hon va skylldig mig. När jag kommer till stan så ställer jag mig nästan vid Time och ringer, men inge svar och precis när jag lägger på ser jag henne och Sara gå några meter bort.. snacka om tur annars hade jag inte fått tag på henne(hade mobilen hos Thomas) och dagen efter skulle hon flytta till Trysil..

Idag, tisdag, hade jag klockan på ringning 8 och började dagen(nästan) med att ringa till en på hsb att Kim och jag ville komma och kolla på en lägenhet i stigslund, som vi lära meddela idag om vi ville ha eller inte.. skulle va där 10 så det va bara att göra sig klar direkt. Lägenheten va fin tycker jag. Lite läskigt att det är i samma hus som Christopher bor i bara.. nostalgi(äre så Sanna?:p) när vi gick in genom porten och åkte i hissen och va ner i källaren ;p


Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja nostalgi :D

2009-03-04 @ 12:17:45
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

nostalgi är något som hänt förr och man upplever minnen, känslan och allt från det tillfället vid ett nu tillfälle.

2009-03-04 @ 18:59:29
Postat av: Elin

ja jag gjorde ju det. Hissen jag åkt i, porten jag gått in i, källaren jag gått i :p

2009-03-04 @ 21:14:39
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

då är det rätt

2009-03-05 @ 11:45:37
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

då så ;) haha kände mig som en person nu ;p

2009-03-05 @ 13:30:52
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0