Rörmokare.. usch!

Vaknade för ett tag sen och jag hörde att någon satt i köket.. det va inte Ann för hon hade låtit mer.. så jag funderade vem sjutton det kunde vara. så när jag öppnar dörren så är det en unge som sitter där.. kanske fjorton år eller nått.. skit svår att gissa ålder på. han sa att rörmokare va här.. och det stank. vattnet är avstängt så jag kan inte dricka vatten, inte gå på toa, inte tvätta händerna och inte durscha :/. Dom håller på och byter toa i ena badrummet oxå..

Igår va jag med Emma och Sanna på Mp2s filmpremiär. Jag va ju statist i ena filmen.. gud hur jag såg ut!! Men filmerna va bra.. jag tycker att den jag va med lite i va bäst :) Inge krogen igår alltså. Det va 8 veckor sedan jag inte gick på krogen på en torsdag, alltså har jag gått på krogen torsdag, fredag, lördag i 8(!!) veckor i streck!

Kim och jag tog inte lägenheten, då kim inte hade råd dom 2 kommande månaderna.. men vi ska kanske kolla på en annan i huset brevid innan tisdag.

Ikväll blire krogen iallafall :) det måste det bli.. och imorgon ska jag och Natalia låta hennes kompis Annica klippa oss lite.. ska bli intressant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0