Mycket rolig helg!!

I torsdags va det jobb till 22 sen åkte jag med till Emma och vi spelade lite tv-spel :) sov där. I fredags gjorde jag inte mycket. Åkte hem och hämtade smink, kläder mm som jag behövde till kvällen/lördagen. Vid sju åkte jag till Natalia och vi drack och snacka :). Senare kom Sanna och Sarah. Vi tvingade med dom till slick, men jag såg bara till dom en gång på hela kvällen :P Jag hade det iaf jätte kul! Efter följde vi med Mogge och Read en stund, men dom skulle bara sova :P så vid halv 4 eller något "promenerade" vi till Natalia.

Somnade väl vid halv 6. 20 över 6 ringde b-m och tjata så jag skulle hinna med bussen som skulle gå halv 8 vid tågstationen. Fy sjutton vad svårt det va att komma upp! Kom upp vid 7 och va fortfarande full och då va det bara att gå/springa hela vägen. Svårt att säga om vi hade kul lr inte, men det hade vi väl :P skit segt bara. haha kanske ska säga att vi åkte till åland fram och tillbax ;P

Åkte sen direkt till Emma, som skulle ha kalas. Duschade och gjorde mig klar och sen kom dom en efter en. Kul hade vi iaf :) Tog 11 bussen till hangloose. Va kanske den mest uppochner vända kvällen av alla kvällar ever asså! Jag tror allt hände :P Men vi hade kul iaf. Emma och jag gick med Henke och Tor hem till Henke. Kanske hur kul som helst på vägen dit, men jag orkar inte skriva. Hade roligt hos Henke oxå :) Ingen aning när vi somnade, men sent va det iaf. Sov inte mycket heller då jag höll på och ramla ner från soffan, på den lilla plats jag fick, hela tiden ;P Åkte väl därifrån vid 2 tiden.

Åkte till mamma åsså kom kim och sanna oxå. sen åkte vi och käkade pizza :P usch va trött jag var. somnade väl vid 23 och vaknade nu i morse 11 ;) skööönt! ska snart ta bussen till Åbyggeby och medverka i Emma och sannas filmning :P

Kommentarer
Postat av: kim

hur många läsare har du per dag? :p

2009-03-30 @ 04:57:16
Postat av: Elin

Lite olika :P du då?

2009-03-30 @ 10:36:04
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0