Lite allt och inget :)

Okej nu var det förjävla länge sen jag skrev nått igen.

I veckan har jag gjort lite allt möjligt.. haft kurs, blivit bjuden på mat hos min mor med halva tjocka släckten, sovit hos Malin och hmm vad har jag mer gjort? En dag va jag hos Sofie och vi målade lite och hade det trevligt.. det är så kul för Sofie målar som ett proffs och jag suger haha ser ut som en treåring varit i farten ;p samma dag åkte jag och Kim till Petra och drack lite och hade trevligt.. sen kom 2 killar Petra kände oxå.. så åkte vi lite bil och jag va så trött som man bara kan va! Och Kim hon va FULL hon ;D haha!

I trosdags satt jag och syster och drack lite och sen drog vi till Natalia.. va väldigt trevligt :) kom väl iväg mot slick vid halv 1 :p och är vakterna störda eller vad!?! Va inge vidare roligt folk där heller :p Följde med hem till Henke och sov.

I går, efter jag vart hos Pärla, åkte jag och Kim och "uträttade lite ärenden" :p På kvällen åkte vi till Petra. Dom skulle till hofors så vi fick skjuts ner på stan. Sen blev det Slick :) många man kände va ute så det va kul :) hade faktiskt jätte kul :) sen gick jag till Max och kim å sanna kom så köpte vi och åkte hit och åt :) va trevligt det oxå :)

Vaknade för några timmar sen och har städat lite och gjort typ inget. Ska ta mig ork till att gå in och duscha :p ska med bussen om mindre än 3 timmar. Förfest hos Kims kompis Tove. sen kanske vi går till Tim, om jag får tag på någon i det gänget eftersom Tims mobil inte funkar att ringa till :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstogt atrt jhag vart fukll när fick drick all sporit själv... va de bättr ida eöller ;)

2009-03-15 @ 03:40:06
URL: http://mmkkss.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahha aa och jag märker att du är fulkl än ;) haha!

2009-03-15 @ 04:32:05
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0