Ska börja uppdatera oftare för det här är drygt :p

Måndagen förr förra veckan tog jag, Emma och Sanna en promenad med Pärla och Nitro och Sofie ringde och sa att dom tänkte spela fotboll så vi tog bussen till Brynäs och spelade :) vi, Sofie, Fanny och Linda :)

Tisdagens kvällen spenderades med fotboll på brynäs igen fast denna gång Sofie och jag med Sabina, Anders, Patrik och Rickard :) Skit jobbigt för dom äger på fotboll :p men askul!

Torsdagen började jag jobba halv 9 och slutade 4.. va bara och skynda sig hem och duscha eftersom jag skulle börja jobba igen före 6.. sen när vi slutade närmare 22 drog Emma och jag till Joel, som hade party ;D va grymt kul! sen drog dom flesta till hangloose. men jag, Imli och Fanny drog till Slick. Mycket folk och så fast vi blev inte kvar så länge då David ville att Fanny skulle gå till hangloose så jag och hon gick dit och stod utanför vid halv 2 :p

Sen efter lite skit hit och dit så ringde Kim och jag gick och mötte dom på stan.. sen hörde jag Tony ropa(som vanligt :p) så jag och Kim hoppade in i deras bil och åkte runt med dom. sen skjutsade Tony hem oss :)

På fredagen hämtade mamma och Emma mig så åkte vi och åt och sen åkte vi till stenmans och satt i solen en stund. sen fixade vi pållarna. Vi bestämde att vi skulle och grilla vid torsved, men precis så skrev Joel att dom skulle och grilla i boulognern. jag lånade kläder av kim och så sen skulle vi till hille 2 sek. Emma och jag kom iväg till boulognern vid 21 sen åkte vi med hem till Joel. kim kom sen hon oxå, men när vi skulle gå så stack emma och kim.

Vi gick och satte oss på mcgills.. jag, Rickard, Joel, Carlos och Joshua :) sen gick vi till donken. Sen gick jag med Rickard hem och sov.

På lördan åkte jag med Emma och mamma till valbo och shoppade lite :) sen vare bara att åka hem och göra sig klar. 7 kom Sofie och Andreas och hämtade mig så åkte vi och handla, hämta Melker och sen och köpte max ;) Gjorde mig klar hos Sofie och sen gick jag till Johan, som hade fest föratt han fyllde 24 :) Va trevligt! sen gick vi till hangloose. Hade kul även där. Va bara med killarna så det va ju en anorlunda kväll :p gå på toa själv hela tiden och så ;p haha! Sen åkte jag hem med Josef och sov.

På söndagen gick jag till Sofie och tog det lite lugnt. sen gick vi ner på stan och shoppade lite :) efter dte gick jag till travet så jag kunde åka med pappa hem och packa med träningskläder så åkte vi och åt på los sombreros med Anns släckt :) sen vare bara att byta om och kuta till bussen(jag och Emma) så åkte vi och spelade fotboll. Kommer knappt ihåg vilka vi va men Sofie, jag, Emma, Fanny, David, Anders, Tim, Gusten, Rickard, Joel åå några fler :) sen vare bara att åka till Pärla. Tog mammas bil. Stress som sjutton men jag hann med 23 bussen från Hille och åkte till Sofie och sov.

På morgonen gick jag upp och gjorde frukost på sängen åt Sofie, som fyllde 22 :) Sen bakade vi för fullt. Bullar, chockladbollar och tårta. 5 timmar senare va vi klara :p så kom några kompisar på besök och senare kom släkten.

På tisdagen blev det fotboll igen fast bara jag, Sofie och Patrik så vi hitta på lite kula saker bara :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0