Party helg igen :p

I torsdags vaknade jag kl 6 å kunde inte sova så jag tog 7 bussen till Pärla och körde henne :) kom hem och tog det lugnt, sen åkte jag och spelade lite fotboll med Sofie och co :) Kom hem och tråka så jag bestämmde att jag ville festa. Så jag åkte till Carro :) Hon gjode sig klar, vi drack och satt och snackade. Va grymt trevligt då jag mycket sällan träffar henne. halv 23 åkte vi till hennes kompis, som höll på att göra sig klar.. sen gick vi till Niklas på brynäs. Va där en stund och sen drog vi till Slick. Oj, nu tänkte jag skriva nå dumt, det får bli orden för kvällen..

Sen gick vi med Niklas hem tills jag va aaas trött och ringde till Sofie, som låg och sov för lääänge sen, och jag gick dit och sov. På vägen till Niklas tjatade carro att hon skulle bära mig på ryggen, full som hon va. och full som jag va satte jag mig och efter ett tag ramlade vi självklart. jag har haft as ont i handleden i några dagar nu och stackars carro fick ont i lillfingret, som visade sig vara en spricka.

På morgonen tog vi det lite lugnt och sen gick vi till mammas jobb och tog hennes bil och åkte till ica maxi och köpte hårfärg och gick på systemet. sen åkte vi och fixade pärla och hem till sofies föräldrar och färgade håret på mig :) ska ha lika som förra året typ.. sen åkte jag och tog in klubbens ponnyer och åkte hem och gjorde mig klar. Denna dag åkte jag till Natalia och Annica. Så följde dom med mig på fest, sega dom.. vi kom iväg typ 20 över 22 :p va ganska nice sen. Alla har blivit så annorlunda bara. Inte alls som när jag träffade dom. Sen gick vi till Slick. Sen kom även emma, sanna, kim och sarah. Blev en massa tjafs å skit, sen åkte jag hem..

På lördagen blev det bara att ta det lugnt fram till kvällen.. sååå skönt! sen åkte jag till Kim J, Robban och 2 av deras kompisar :) vi åkte och åt på Buddys och sen cruisade vi. typ varje varv lära vi gå på toa hos Robban :p sen åkte vi och hämtade 2 i strömsbro och då passade vi på att hämta öl jag hade hos mamma i Hille och jag fyllde på flaskan med minttu jag hade med :p senare åkte vi och hämtade emma och kim i åbyggeby då bussen va hur försenad som hälst. sen lämnade vi bilen och gick till hangloose. Va nice.

Sen tvingade Kim med mig och Emma till Hillbillys och lovade oss skjuts därifrån. På vägen dit bråkade alla med alla typ å någon följde oss, men vi blev med han och kim hade försvinnit i förväg och jag och Emma hittade inte. När Emma kom ikapp mig låg jag på marken ;p


När vi väl kom till dit så dansade vi lite och jag snackade lite skit med b-m :p Petra och co va ju där åsså träffade jag Jonas :) Visade sig att han va där med Vendela(som jag har på kurs)s pappa ;p haha! Vendela den blonda på bilden :p


Sen åkte jag med Jonas hem och sov :) Fick skjuts hem när han skulle till sina färäldrar. när jag kom hem höll jag på att somna, men jag lära hålla mig vaken tills maten va klar :p sen kollade jag på oc ett tag och satt lite vid datorn. Prata med syster i 1 timme och 20 min i telefon ;p sen va jag inte lika trött längre så somnade sent iaf :/

Nu ska jag städa lite och sen åka till Pärla och köra :) sen blire väl hem och duscha och kanske åka ner på stan och fika lite med Joshua. Lär och snacka med Niklas oxå, men vet inte när.. kanske ikväll? kanske ska flytta in hos honom nämnligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0