Long time no seen.

Dags att uppdatera lite kanske?! Har lite tid att döda nu så jag får passa på.

På sista tiden har väl allt och inget hänt. Jag håller på och ska flytta till Andersberg igen iaf. Sen har jag haft några underbara helger nu med nära och kära :) Har varit riktigt sjuk oxå, men är på bättringsväg. Har delat säng med syster i typ en och en halv vecka nu oxå.. hon snarkar ju så man inte kan sova ;) haha! Har fått några riktigt underbara vänner på senaste tiden oxå. Skulle kunna säga att livet är underbart om det inte vore för att jag känner mig så nere hela tiden. Dax att ta tag i saker nu iaf. Börja träna på tisdag. Behövs verkligen så mycket
skit jag har börjat äta på senaste tiden..

Idag va jag ut till Pärla samtidigt som Charlotta och lilla Victor. Han är ju för go! Och Charlotta är ju så jäkla cool. Kan snacka om vad som helst.. <3

Får se vad denna kväll/natt har att erbjuda. Imorgon ska vi ut och käka med släkten för mormor och morfar bjuder. Sen ska jag, Sofie, Linda och Carro vara hos Fanny kl 5. Mellan 5 och 8 ska lilla söööta Lilly vara med oxå. Sen blire partyyy med brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0