Halloween..

Sitter i Hille och är bakis, färgar håret och ska sen göra mig klar för halloweenfesten ikväll. Sanna och Sarah kommer hit om ett par timmar så ska mamma bjuda på tacos.. mmm!

Hade hur kul som hälst igår! Va på Goya, men hade ändå skit kul!! Jag, Natalia och Johanna förfestade hos Johanna och efterfestade i Bomhus :p jag dansade typ hela efterfesten och hade skit kul ;D fram tills typ kl 6 då jag blev SKIT trött och åkte taxi hem och efter en stund kom oxå Natalia hem. Somnade efter 8 och vaknade vid 11 så hur den här kvällen ska orkas med återstår att se..

Åååå vad söt lilla Lilly va då!! Underbar!

Kommentarer
Postat av: natalia

äh, du är sämst på uppdateringar du Elin -,-

2009-11-04 @ 00:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0