Mitt nya jag och lite annat!

Jag blir så orolig. Det ända jag kan tänka på är dig nu! Du kan verkligen inte fortsätta så här.. jag ser mycket som jag VET spelar in i ditt "betéende" som du kanske inte äns vet själv och då känner jag dig inte så väl.. Va några månader sen jag pratade med dig sist, men ändå känns det som om det är meningen att jag ska hjälpa dig på nå vis.. du kan inte bara dränka allt..



Efter bara den här helgen känns det som om jag har växt nå enormt som person. Jag vet, jag vill, jag tycker, jag tänker på det sätt jag vet att jag gör och kommer att fortsätta göra..

har så mycket mer att skriva men nu blir det en cigg, lite tv och sen soooova!

Kommentarer
Postat av: Emma

nu när du skaffat data kan du ju faktiskt uppdatera igen?! ;)

2009-10-26 @ 23:23:08
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0