tjalalalala!

I lördagskväll åkte jag till Sofie en stund, där va oxå Linda och David :) sen åkte jag till Robban och Kim J som hade fest. Hann ta av mig skorna och sen skulle vi vidare till Old saints. Satt där och hade trevligt en stund och sen gick jag och mötte Kim och Sanna så gick vi till hangloose.. sen kom Sarah oxå. Jag gick därifrån vid typ 20 i 2. Gick till mcdonalds och träffade Tony och sen åkte jag med bussen hemåt, men kom inte hela vägen.. mådde skit illa. Så mamma va snäll och hämtade mig :)

Kom till garaget och då ringde Tony och hade ingenstans att sova så vi fick dela på soffan.. lära upp tidigt för pappa kom och hämtade mig och Emma så åkte vi och packade in våra ponnyer i transporten och for in till travet. Körde inget rätvarv med Pärla. Hon är ju så tråkig för hon vill ju inget. Tycker att allt är skit tråkigt bara :/ Nitro klarade inte kvalet och inte Jamira heller så då blir det till att kvala henne nästa helg. Anmälning ikväll och jag vet verkligen inte om jag ska anmäla Pärla eller inte. Gör jag inte det måste hon kvala om sen.. men man riskerar ju faktiskt livet på både henne och mig varje gång..

Köpte pizza på vägen hem.. och sen ringde ju som sagt Maria :D:D:D!!! Hon skulle ju höra av sig senare om hon skulle ner på stan nå så vid 20 i 9 ringde hon och då skulle hon och David bara handla och sen hämta mig så det va bara att slänga på sig kläder och smink :p så åkte vi till hennes föräldrar så fick jag se hur dom bodde(har ju flyttat från stigslund långt ut på landet :p) va skit fint! Spela lite guitar hero med David och sen for vi in till stan. Svängde förbi mattemus och skulle överaska honom, men ingen av oss hade hans nya nr så vi gick till balkongen och jag lyfte upp Maria en bit, men han hörde oss inte. Maria kastade sten på fönstret och precis när vi tänkte gå så kom han, haha, han fick en liten chock ;p

Tog med oss honom till  interpool och sen kom Jeppe och en kompis till han oxå. vid 12 drog vi till Max och käkade och sen tillbaka igen. Så kom Sofie A, hennes pojkvän och Fia oxå. Jeppe kunde köra så Maria söp lite :p haha underbara människa! Fy vad jag va trött asså.. höll fan på att somna massa gånger :p jag drack en cider i början på kvällen, men hade kul andå! Tyckte fan ett tag att Sofie bode bli komiker hon ;p efter 2 någon gång skjutsade Jeppe hem :) Somnade ganska omedelbart kan jag säga :p

Nu har jag börjat packat lite iaf ;D ska snart ta bussen till apoteket och sen börjar jag att jobba 5..

Kommentarer
Postat av: natalia

Härligt att du börjat packa.. Fyfan, det orkar inte jag ännu ;P blir väl panik/stress dagen innan eller nå :P

2009-09-21 @ 15:10:28
Postat av: Elin

Jag vet ;D tänkte att jag ska tvätta alla skitiga kläder å jackor innan jag packar dom och sen kommer jag väl att packa eftersom :p haha jag är skit taggad på att packa allt jag ;D

2009-09-21 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0